Vragen over het congres? Bel Kim op 06 22 544 644 of stuur een email naar events@sportsmedia.nl. 

 


Steeds meer bedrijven verbinden zich aan het leveren van een bijdrage aan een betere wereld. Het bedrijfsleven heeft het geld, de marketing en het besef dat het anders moet. Ook binnen de sponsoring merk je dat duurzaamheid een belangrijk thema is bij het aangaan van nieuwe en verlengen van bestaande partnerships. 

Wat houdt een sustainable sponsorship dan eigenlijk in? Hoe kom je tot initiatieven en partijen die aansluiten bij jouw gedachtengoed en ambities, zowel zakelijk als maatschappelijk gezien. Hoe gaat de klimaat- en energiecrisis de economie en het sponsorlandschap bepalen? Welke bedrijven worden de gamechangers van onze toekomst?

De sprekers van het Sponsorreport Jaarcongres geven jou en vele andere sponsorprofessionals uit Nederland antwoord op deze vragen. Maandag 25 maart staat alles in het teken van duurzame sponsorships. 

Het congres kent boeiende bijdragen van onder andere hoogleraar Accounting en Sustainability Karen Maas. Zij geeft je haar visie op hoe strategisch invulling te geven aan ambiteis rond duurzaamheid. Verder Sander Kruis, commercieel directeur Team Visma | Lease a bike over de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor.  En vanuit Dublin komt Sean McCabe (Bohemian Football Club); hij houdt een lezing getiteld 'Climate Justice: Aligning Environmental Action with Social Values in Sports'. 

Kosten voor deelname aan het jaarcongres bedragen voor abonnees op Sponsorreport € 495,-. Geen abonnee? Dan kost deelname € 595,-. Dit is inclusief een half jaar abonnement op Sponsorreport. Schrijf nu in!

Voor wie?
Het Sponsorreport Jaarcongres is bedoeld voor iedereen in Nederland en Vlaanderen die werkzaam is of geïnteresseerd is in sport & cultuur sponsoring. Zoals bijvoorbeeld sponsor- & cultuurmanagers bij commerciële organisaties, sportbonden, sportverenigingen en/ of culturele instellingen en maatschappelijke organisaties en ngo's. 
 

Partners Sponsorreport