Sprekers
Dagvoorzitter
Maddy Janssen is zangeres, reporter en presenteerde onder andere voor E-Divisie, PSV & SBS6 Shownieuws. Zij is haar carrière begonnen in de media- en entertainmentwereld toen zij 22 jaar oud was. Ze studeerde af aan de Fontys Hogeschool met als richting musicaltheater. Ze merkte al gauw dat haar passie niet bij musicals lag. Maddy vond haar roeping als presentator, nadat zij was gevraagd als presentator voor het online voetbalprogramma Betweters. De voetballiefde van Maddy Janssen bleef niet onopgemerkt en Maddy werd een van de gezichten van PSV. Sindsdien is ze niet meer weg te denken uit de voetbalwereld, maar ligt haar passie nog steeds bij de entertainmentwereld. De ogenschijnlijk overeenkomstige werelden van sport en entertainment blijken op het gebied van media grote verschillen te vertonen. |
Plenaire sprekers
Danny Cortenraede is global serial entrepreneur, investor and Co-Founder & Managing Partner at Venturerock where he is running a 75 million investment company. As a seasoned entrepeneur (5 times founder) and investor, Cortenraede built several successful companies on a global scale in the last few years. His most recent is building Wannahaves from scratch that is affiliated to sister company and digital platform 433, the world's largest online content creator of sports content with 60M followers across its assets and 5B views per month. From 0 - to a multi million dollars revenue company. He openend three offices starting in Amsterdam, NYC and LA. Besides this Cortenraede is a co-star, judge of the hottest new business reality streaming TV series Unicorn Hunters. Cortenraede stars alongside the likes of Co-Founder Apple Steve Wozniak, 43rd Treasurer of the United States Rosie Rios, Former Advisor Joe Biden Moe Vela, and several other business titans and luminaries. |
|
Judith Keizer, Sponsor en Activatie Manager, Nederlandse Loterij | |
Mascha van Werven, Chief Commercial Officer, NOC*NSF Met mijn strategische marketing en communicatie blik herken ik kansen en risico’s voor de organisatie en speel hier proactief op in. Waar anderen zenuwachtig worden van vragen van de media, gaat mijn hart sneller kloppen om de media op te zoeken en ons verhaal goed neer te zetten. Ik heb ruime ervaring in reputatie management en merkenbouw en in het opzetten van strategische, vernieuwende en creatieve marketing- en communicatietrajecten, met een belangrijke positie voor digitaal en “data-driven”, veelal in complexe omgevingen. |
|
Nathalie Lam, Head of Sponsorship, Philips Global.
Nathalie heeft marketing, sponsoring en inclusie en diversiteit communicatie programma's geleid voor bedrijven zoals Red Bull, Heineken, Philips, KLM, Transavia, Rijksmuseum, SNS bank, entertainment bedrijven, tv-industrie, verzekeringsmaatschappijen en de financiële sector. Momenteel leidt zij een programma om de marketingvertegenwoordiging van Philips te verbeteren door de communicatiemiddelen meer divers en inclusief te maken. Om een echte vertegenwoordiging van de samenleving te hebben in onze marketing programma's intern en extern. |
|
Nisha Bakker, Director Partnerships, The Ocean Cleanup. Nisha heeft 20 jaar wereldwijde en lokale ervaring in het opbouwen van succesvolle partnerschappen tussen de private en publieke sector. Zij heeft gewerkt met multinationals (o.a. Philips, ING, DSM) en met VN-agentschappen en overheden aan wereldwijde partnerschappen. Nisha heeft een sterke focus op duurzaamheid, gedeelde waardecreatie, de SDG's en transformatie. Ook houdt zij ervan een visie te ontwikkelen en dingen voor elkaar te krijgen, bij voorkeur in teams met verschillende stakeholders die elkaar inspireren en uitdagen. | |
John van Lottum, Co Ownwe, Plaza Padel. |
|
Maton Sonnemans, Chief Marketing Officer, EY. |
Sophie Kustermans, Research Expert, Markteffect. Binnen dit onderzoeksbureau heeft Sophie al diverse onderzoeken uitgevoerd binnen de sport. Voordat Sophie aan de slag ging bij Markteffect heeft ze meerdere jaren bij de KNHB gewerkt als Coördinator Onderzoek & Kennis. |
|
Pieter Doove, Gaming Consultant, The Invaders. The Invaders - Unlocking the value of gaming. Wij maken de gaming experience beter voor mens, merk en maatschappij. Als gaming consultant begeleid ik merken binnen dit domein. Dit doen we o.a. voor CPNB, Fernandes, Just, Samsung en Sanquin. | |
Sharon Verdam, Marketing & Partnerships, Stichting CPNB | |
Nathalie du Bruin, Manager Partnerships, Rotterdam Ahoy. Nathalie is binnen Ahoy verantwoordelijk voor zowel de gebouwgebonden als eventgebonden partnerships en sponsoring. Voordat ze bij Ahoy kwam werken, was ze op zowel inhoudelijk als commercieel vlak werkzaam in de mediabranche. |
|
Michael Zijlaard, Co-owner, Cycloo. Michael is geen onbekende in de wielerwereld. Begonnen als wielrenner en later als coach van zijn partner Leontien van Moorsel, hebben zij samen honderden wielren(st)ers begeleid en gecoacht vanuit diverse teams. Sponsoring is altijd de belangrijkste drijfveer geweest voor het behoud en bestaan van deze teams. Voor Rotterdam Ahoy is Michael wedstrijddirecteur van de Wooning Zesdaagse, die komend jaar zijn 40e editie beleeft en hiermee een belangrijk evenement is in de historie van zowel Ahoy als van de stad Rotterdam. Naast eigen wielerkledingmerk is Michael ook co-owner van het digitale platform Cycloo, een innovatie in de wielerwereld. |
|
Jasper Hunting heeft in 2021 social sponsorship bureau Goodhunt opgericht, waarmee hij zich richt op het realiseren en activeren van win-win partnerships tussen bedrijfsleven, sport en maatschappelijke organisaties. Hij heeft ruime ervaring op het gebied van sportmarketing, media en maatschappelijke projecten en zet zijn expertise en netwerk in om impactvolle proposities en partnerships te realiseren. Jasper is sinds een jaar ook actief betrokken bij het Green Boarding Network waar hij verantwoordelijk is voor de commerciële strategie. |
|
Kristel van der Linden is ruim een jaar werkzaam bij het Mauritshuis als Hoofd Business Development en heeft de opdracht om met een corporate blik het Mauritshuis verder te ontwikkelen, mede in de samenwerkingen met het bedrijfsleven. Ze heeft een langjarige achtergrond in de corporate wereld in verschillende marketing- en sponsorfuncties bij EY. De visie van het Mauritshuis is dat iedereen zich thuis moet voelen in het museum en dat iedereen welkom is. Samen met het bedrijfsleven wil ze de deuren van het museum wijd openzetten en meer naar buiten kijken. Ze gaat nu graag op zoek naar nieuwe partners op het gebied van technologie educatie, inclusie en schoonheid. Tja, het bekende Meisje met de Parel van Johannes Vermeer is internationaal een mega- icoon en wie weet kan ze haar droom waar maken en samen met consumentenmerken buiten de lijntjes kleuren en andere doelgroepen inspireren. | |
Rianne van Zandbergen is Senior Cliend Lead bij One:Nil. Binnen het creatieve bureau in de sport is Rianne gespecialiseerd in campagnes en programma's op het snijvlak tussen sport en maatschappelijke relevantie. Rianne is o.a. strategisch en programma inhoudelijk verantwoordelijk voor Future Goals. |
Paul van den Acker, Director Marketing & Communications DHL Parcel. Marketeer en merkbouwer. Voor mooie merken gewerkt zoals Bavaria, Toyota en Lexus. Sinds 1,5 jaar voor DHL Parcel. Uitdagend en heel inspirerend om het merk DHL dichterbij bij de Nederlandse consument te brengen. Gek van sport, actief en op TV, met de Tour de France als uitschieter. | |
Janske Delmeé is sinds een jaar aan de slag in het Marketingteam van DHL Parcel als Contract Manager Sponsorships. Verantwoordelijk om samen met de sportbonden door middel van het sponsoren van 4 nationale vrouwenteams DHL dichterbij de Nederlandse consument te brengen. We werken samen aan de #SameDream propositie voor DHL Parcel. | |
Jasper Admiraal is sinds 2021 Managing Director en partner bij Kumpany. Hij heeft de Kumpany merkactivatie propositie afgelopen jaren verbreed naar een geïntegreerde offline / online aanpak en het bureau hiermee hard laten groeien. Hij heeft een enorme passie voor live activatie en het creëren van brand experiences, waarin de effectiviteit centraal staat. Hij is als MD en marketeer het liefste inhoudelijk betrokken bij klantvraagstukken en kan leunen op een sterk strategisch, conceptueel en productioneel team. In een wereld waarin alles digitaliseert en hiermee de behoefte aan verbinging & live contact toeneemt, is Jasper's visie dat merkactivatie komende jaren voor veel merken een steeds belangrijker onderdeel in de marcom-mix zal gaan worden. |
|
Rozemarijn Dolman is sinds 2020 Head of Communication bij Nespresso Nederland en zo verantwoordelijk voor alle Marketing en Communicatie-uitingen waarbij merkbeleving centraal staat. Met haar hoge standaard voor kwaliteit, gedrevenheid en passie voor koffie, weet ze als geen ander de merkwaarden in consumentenervaringen om te zetten en het merk voor iedereen tot leven te laten komen. Wat Nespresso volgens haar zo bijzonder maakt, is de passie voor duurzaamheid die volledig geïntegreerd is in de bedrijfsvoering en de ambitie om de klant altijd centraal te zetten. |
Sponsorreport Jaarcongres 2023
Registratiewebsite voor Sponsorreport Jaarcongres 2023Sponsorreportsponsorreport@sportsmedia.nl
Sponsorreportsponsorreport@sportsmedia.nlhttps://www.aanmelder.nl/sponsorreport-jaarcongres-2023
2023-01-16
2023-01-16
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Sponsorreport Jaarcongres 2023Sponsorreport Jaarcongres 20230.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Rotterdam AhoyRotterdam AhoyAhoyweg 10 3084 BA Rotterdam Nederland