Wij staan achter je
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Om te weten wat werkt, heb je inzicht in je eventdata nodig. Met onze statistieken heb je realtime gegevens binnen handbereik die je helpen om jouw evenement continu te optimaliseren, het succes te herhalen én te overtreffen. En je verstuurt héél makkelijk enquêtes om de tevredenheid van je deelnemers te meten en waardevolle feedback te verzamelen.
Alle gegevens over het evenement en de deelnemers vind je in een overzichtelijk dashboard, waardoor je op elk moment een globaal inzicht hebt in het reilen en zeilen van je evenement. Wil je nog meer data en inzichten? Met ‘Custom Properties’ kun je eigen datavelden creëren voor meer inzicht in online, hybride of fysieke events of het aantal deelnemers per vakgebied.
Als je ook gebruikmaakt van Event Check-in, heb je toegang tot nog veel meer data, zoals het aantal no-shows en het aantal aanwezigen van de verschillende deellocaties. Zo kun je op ieder moment bijsturen.
Een actueel inzicht in de deelnemersaantallen, registraties, wijzigingen en eventuele betalingen van het evenement: daarmee kun je als het event nog bezig is al het verschil maken. Koppel met Event Check-in en je weet meteen meer over de deelnames aan de workshops, de no-shows en de interesses. Koppel met Event Platform voor realtime inzicht in wie heeft deelgenomen aan welke sessie en voor hoe lang.
Dat je gasten er waren is leuk, maar wat vónden ze ervan? Het is misschien wel de meest waardevolle informatie die je kunt krijgen als organisator. Enquêtes die je na het event aan deelnemers verstuurt, geven je een totaalbeeld en resultaten per deelnemer. Je kunt met verschillende vraagtypen aan de slag - zoals scoring of meerkeuze - en de resultaten zijn makkelijk te exporteren.
Nu dit evenement achter de rug is, draait het eigenlijk maar om één ding: hoe organiseer je het volgende event nóg beter? En hoe zet je de gegevens die je hebt verzameld daarvoor in? Je kunt de statistieken daarvoor helemaal naar je hand zetten. Met gepersonaliseerde groepen - bijvoorbeeld gebaseerd op de (workshop)interesse van deelnemers - kun je de communicatie achteraf personaliseren en automatiseren.
Bekijk in één oogopslag de belangrijkste statistieken.
In één handig scherm zie je de verdelingen van alle gestelde vragen.
Maak diverse data exports voor verdere verwerking.
Stuur een enquêtes naar bezoekers om het event te beoordelen.
Deel alle statistieken, of juist een selectie, met je stakeholders.
"Easy to use, even when you are not a techie. Great proffesional and nice helpdesk. They thought about everything, very complete in terms of features. We are using aanmelder.nl for 3 years now. Due to their constant innovating proces there are no downsides I can think of."
"It is easy to plan events in the system. It only takes a couple of minutes. I use it to keep track of participants in events or trainings. It is very easy to share events with colleagues. because of the different features, I can use it for different purposes."
"What I appreciate most about Aanmelder.nl is its unparalleled user-friendliness. The platform is intuitive and easy to navigate, even for participants less familiar with online registration. The registration process is streamlined and efficient, allowing participants to input their details quickly and effortlessly. Another remarkable aspect that sets Aanmelder.nl apart is the ability to create a mini-website for your event within the platform. This feature allows you to consolidate all essential information about your event in one place, providing participants with a comprehensive and visually appealing overview."
"Easy to use and a professional appearance. What do you like best about aanmelder.nl?What an easy system to use! The system automatically guides you through all the settings/choices, making setup actually very easy. The website provides a professional appearance for your event and a convenient place for all communications."
Door ISO 27001-certificering weet je zeker dat we de beveiliging van gegevens heel belangrijk vinden. We bieden databescherming op vijf niveaus en gaan zelfs nog een stapje verder.
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Workshop trends en ontwikkelingen: interactief, slim en inspirerend! Ontdek trends zoals VR, AI, welzijn & gamification en til jouw evenementen naar...
Snel en makkelijk: voeg meerdere sprekers tegelijk toe! Upload je lijst in één keer via Excel. Efficiënt, simpel en tijdbesparend.
Zo kies je de perfecte spreker voor jouw event: bepaal je doel, ken je publiek, en stem de stijl af op de setting. Maak indruk met een spreker die...
Ontdek de 10 belangrijkste trends en ontwikkelingen in de evenementenbranche voor 2025. Download ons trendrapport voor diepgaande inzichten!
Bezoekersregistratie voor evenementen: van online registratie tot het bewaren van deelnemersgegevens, leer hoe je jouw evenement veilig en efficiënt...
Markeer je favoriete evenementen met een ster en houd ze altijd bovenaan je lijst, ongeacht hoe je sorteert. Blijf georganiseerd en verbeter je...