Data is kennis! En je wilt natuurlijk zo veel mogelijk van deze kennis kunnen verzamelen in één omgeving. Een van de eerste onderdelen waar je in aanmelder.nl kunt beginnen met data verzamelen is door labels toe te voegen aan jouw contactenlijst. Deze helpen jou om vanaf dag 1 onderscheid te kunnen maken tussen verschillende deelnemers. Zo kun je bijvoorbeeld personaliseren in je communicatie. Het zou dan ook zonde zijn als deze waardevolle data verloren gaat na de registratie van deze contacten.
Gelukkig hoef je je daar vanaf nu geen zorgen meer over te maken! Na de registratie van je contacten voor het evenement, kun je nu nog steeds eenvoudig de labels terugvinden in de export van geregistreerde deelnemers. Zo heb jij altijd een actueel overzicht van al jouw deelnemers en hun relevante data.
In de deelnemers export werden al de standaard deelnemers gegevens en alle antwoorden van de deelnemers uit het registratieformulier, zoals workshopkeuzes, dieet wensen en opmerkingen, weergegeven. Met de toevoeging van de contactenlijst labels is deze export nu vollediger dan ooit, met bijvoorbeeld labels als vip, functietitels of belangrijke CRM gegevens. Je hebt nu toegang tot nog meer waardevolle informatie die je in staat stelt om je evenement met nog meer inzicht en precisie te beheren.
Wil jij ook aan de slag met meer inzichten en dynamische informatie? Lees dan snel verder in de kennisbank hoe je van start gaat.
Tip! Bij aanmelder.nl houden we regelmatig een stemronde! Klanten kunnen dan uit een lijst met voorgestelde innovaties stemmen op de meest gewilde. Deze aanpassing is in één van de vorige rondes als winnaar naar voren gekomen. Wil jij ook meestemmen? Vergeet dan niet om jezelf in te schrijven voor de nieuwsbrief.
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Houd de nieuwsbrief, het LinkedIn-kanaal van aanmelder.nl en/of de ‘New features – Event Management’ blog categorie in de gaten voor de laatste updates.