Een succesvol evenement organiseren wil je natuurlijk niet beperken tot de grenzen van Nederland. Ook buiten deze grenzen willen steeds meer organisatoren gebruik maken van een professioneel registratie- en betalingssysteem. Hier komen vaak extra zaken bij kijken zoals de keuze van een betaalsysteem en het uitzoeken van valuta’s en BTW. Bij aanmelder.nl willen we dit zo gemakkelijk mogelijk voor jou maken, zodat jij je kan focussen op het neerzetten van een fantastisch evenement.
Vanaf eind januari hoef je alleen nog maar een valuta en een btw-land te kiezen bij het opzetten van de betalingen voor jouw evenement. Het aanmelder.nl systeem zal automatisch het betalingssysteem selecteren dat het beste bij jouw evenement past. Maar dat is niet alles! De btw-percentages voor het door jou gekozen land worden automatisch beschikbaar gesteld om te gebruiken voor jouw tickets. Zo weet je zeker dat de betalingen soepel en correct verlopen.
Met het toevoegen van een nieuw betaalsysteem zal aanmelder.nl meer dan 50 vreemde valuta’s automatisch ondersteunen. Dit betekent dat je over bijna de hele wereld eenvoudig evenementen kunt organiseren en dat het proces voor het selecteren van een passend betaalsysteem steeds eenvoudiger wordt gemaakt. Dit kan met deze ticketing en betaling - of financiële administratie - add-on.
In de aanloop naar deze internationale ontwikkeling zal je al een aantal aanpassingen kunnen zien op de betalingen pagina van jouw evenement. We streven ernaar om de vernieuwde feature eind januari beschikbaar te stellen.
Maar we stoppen niet alleen bij de betalingssystemen! In 2024 komen er steeds meer opties beschikbaar om jou de mogelijkheid te geven internationale evenementen te organiseren met aanmelder.nl. Denk bijvoorbeeld aan het creëren van registratieformulieren in meerdere talen.