Read time: 1 minute

Check onze dynamische nieuwe huisstijl

Op 11 februari introduceert aanmelder.nl een geheel vernieuwde merkidentiteit, die beter aansluit bij wie we op dit moment zijn en waar we naartoe willen. We zijn supertrots op deze frisse visuele stijl, die je terug zult zien op de website, in de gebruikersomgeving en al onze andere communicatie.

Waarom deze nieuwe looks?

De evenementenwereld blijft zich ontwikkelen – en wij ook. Onze huisstijl stond jarenlang precies voor wie we waren en wat we wilden uitstralen, maar de laatste tijd voelde het als een jas die nét niet meer lekker zat. Tijd voor iets nieuws dus, iets wat beter past bij onze energie, onze ambities en onze klanten. 

Nieuwe kleuren, nieuwe vormen

Een geheel nieuwe uitstraling dus, omdat ons platform zich blijft ontwikkelen, zodat jij als eventprofessional alles in huis hebt om onvergetelijke evenementen te organiseren. Vanaf 11 februari zul je deze kleuren terugzien:

  • oranje, voor de levendigheid, dynamiek en (nieuwe) connecties die evenementen brengen
  • blauw, omdat je op ons kunt bouwen: betrouwbaar, gestructureerd en klaar om je te ondersteunen.

En je maakt dan ook kennis met een nieuw terugkerend element: de ‘wave’. Dit golvende patroon staat voor de impact die evenementen maken, net als geluidsgolven die blijven resoneren. Bovendien maken we onze huisstijl toegankelijker, volgens de WCAG-richtlijnen, zodat iedereen moeiteloos met ons platform kan werken.

Dit is pas het begin!

We zijn heel enthousiast over deze stap, maar we zijn nog lang niet klaar. De komende maanden blijven we onze nieuwe huisstijl finetunen, verbeteren en vernieuwen. Heb je ideeën of feedback? Laat het ons weten via marketing@aanmelder.nl. We horen graag wat jij ervan vindt!