Wat is er nieuw?
Midden september 2024 informeerden we al dat het mogelijk was om vertalingen te beheren binnen de Event Website Builder. Voorheen moesten deze echter handmatig worden ingevoerd. We hebben het nu nog eenvoudiger gemaakt door directe integratie met vertaaldiensten mogelijk te maken. Hoe hebben we dat gedaan? Dankzij onze API-koppeling is er een directe verbinding gelegd met tools zoals Google Translate en DeepL. Zodra je een vertaling aanmaakt binnen de Event Website Builder, kan er nu al een eerste versie van de vertaling worden gegenereerd.
Waarom is dit belangrijk?
Met deze verbeteringen heb je volledige controle over de inhoud van je evenement website in meerdere talen, zonder dat je tussen verschillende applicaties hoeft te schakelen.
Met deze integratie kun je bijvoorbeeld een registratieformulier vertalen zonder steeds te hoeven kopiëren en plakken. Stel je voor dat je een registratieformulier vertaalt; de oorspronkelijke opmaak blijft behouden, zodat je snel en efficiënt kunt werken zonder extra aanpassingen. Of stel je voor dat je je homepagina wil vertalen.
Oorspronkelijk, zou je misschien zelf een vertaler inschakelen of een AI-tool gebruiken. Vervolgens zou je elk tekstvak handmatig nagaan en de juiste vertaling erin plakken. Nu wordt dit gedaan door de AI tool. Hierdoor hoef je de vertaling enkel te reviewen waarna je deze kunt publiceren!
Wil je meer weten over hoe je meertalige evenementen organiseert? Eerder deelden we al de nieuwste updates rondom meertalige events:
Ga aan de slag en ontdek zelf de voordelen van onze nieuwste functies! Begin vandaag nog met een gratis proefperiode van 14 dagen en ervaar hoe eenvoudig het is om je evenement tweetalig te maken.
Heb je feedback of ideeën? We horen het graag! Stuur ons een e-mail op info@aanmelder.nl en help ons om onze service nog beter te maken.