De goodiebag aan het einde van het evenement is bijna niet meer weg te denken. Dit is de mogelijkheid om deelnemers te verrassen en extra waarde te geven aan het evenement. Ook digitaal zijn de opties eindeloos. Om je op weg te helpen geven we alvast 5 inspirerende give-aways.
1. Cocktail Kit
Een geweldige manier om de betrokkenheid te vergroten. Stuur deelnemers van te voren een geschenk die zij kunnen gebruiken tijdens het evenement. Bijvoorbeeld voor bij de borrel, waar je in een korte training deelnemers hun eigen cocktail laat maken.
2. Maak het persoonlijk
Maak echt indruk met gepersonaliseerd cadeau. Een handgeschreven kaartje of een persoonlijke videoboodschap laat zien dat je de deelnemer waardeert. Een handige tip is de website https://shoutout.vip/ of cameo.com, waar grote en kleine celebs persoonlijke berichten inspreken voor een klein bedrag.
3. Waardebonnen
Een cadeaubon voor een grote webshop, een online training, een besteldienst of voor een één-op-één sessie. Eigenlijk kun je voor alles wel waardebonnen bestellen. Deze worden altijd gewaardeerd en geven deelnemers een extra ervaring na het evenement.
4. E-book
Geef content cadeau. Wel waardevolle content natuurlijk. Stel een e-book beschikbaar met verdiepende informatie of invalshoek naar aanleiding van het evenement.
5. Korting voor het volgende evenement
Geef korting op toegangsbewijzen voor een volgend (fysiek) evenement. Hiermee trek je ze over de drempel en verhoog je de kans dat deelnemers terug komen.
Dit zijn onze tips, maar er is natuurlijk nog meer mogelijk. Wees creatief, origineel en persoonlijk bij het uitdelen van geschenken. Speel in op zintuigen en interesses van deelnemers om echt indruk te maken!