website banner

Meet & Greet inspecteur arbeidsomstandigheden​​

Let op: inschrijven is mogelijk tot en met zondag 8 december!

Als inspecteur Arbeidsomstandigheden voer je inspecties uit bij bedrijven in de regio waar je woonachtig bent. Het werk bestaat uit onderzoek doen bij bedrijfsongevallen, een mix van bedrijvenbezoeken, gesprekken met medewerkers en werkgevers, waarnemingen op locatie, het uitwerken van je bevindingen in brieven of rapporten en het vastleggen in systemen. Daarnaast behandel je klachten die bij ons meldpunt binnenkomen. Naast werken op locatie in je eigen regio kun je ook aan de slag bij een landelijk programma. Ook hier is je woonplaats je standplaats:

  • Inspecteur arbeidsomstandigheden Blootstelling Gevaarlijke Stoffen

  • Inspecteur arbeidsomstandigheden Asbest

  • Inspecteur arbeidsomstandigheden Markttoezicht

  • Inspecteur arbeidsomstandigheden Goed Werkgeverschap

  • Inspecteur arbeidsomstandigheden Psychosociale arbeidsbelasting

Maar hoe ziet dat werk eruit? Wat doe je precies als inspecteur Arbeidsomstandigheden, krijg je daarvoor een opleiding en hoe verloopt de sollicitatieprocedure? Als jij dat wilt weten, kom dan op woensdag 11 december naar ons live event in het gebouw van de Belastingdienst Utrecht. Vanaf 17:30 ben je van harte welkom voor een informatiesessie waarin we deze – en meer – vragen beantwoorden. Om het gebouw binnen te komen is legitimatie verplicht in de vorm van een paspoort of identiteitskaart. Een rijbewijs is helaas niet geldig.

Meer informatie over de landelijke programma's kun je hier vinden.

Het programma

Tijdens deze avond maak je kennis met de verschillende teammanagers en inspecteurs. Zij vertellen je alles over hun werkweek, de aanpak als inspecteur arbeidsomstandigheden en beantwoorden de vragen die je wilt stellen. Aan het eind vertelt één van onze recruiters over de sollicitatieprocedure en het gesprek, maar geeft je ook tips. En natuurlijk zorgen we voor een maaltijd en een drankje. Het volledige programma kun je hier vinden.

Wil je erbij zijn? Meld je dan aan!

Let op: inschrijven is mogelijk tot en met zondag 8 december!

Programma

Locatie

Het evenement zal plaatsvinden in het gebouw van de Belastingdienst.

Kom je met de auto

Er zijn verschillende parkeermogelijkheden rondom de Graadt van Roggenweg 500 zoals bij de Jaarbeurs. Het is NIET mogelijk om gebruik te maken van de parkeergarage van de Belastingdienst.

Kom je met het openbaar vervoer

Houdt er dan rekening mee dat het maximaal 10 min lopen is vanaf station Utrecht Centraal. Neem de uitgang richting de Jaarbeurs. Nadat je de trap af bent gelopen loop je meteen richting de Graadt van Roggenweg. Check van tevoren je routeplanner.

Belastingdienst Utrecht

Graadt van Roggenweg 500

3531 AH Utrecht

Aanmelden

 

Wat leuk dat je aanwezig wilt zijn bij de Meet & Greet! Je kunt je hieronder aanmelden en je keuzes opgeven.

We starten de avond met een lekker hapje in de vorm van een dinerbuffet. We kunnen het begrijpen dat je hier niet bij kunt zijn en pas later deelneemt. Zou je hieronder aan kunnen geven of je mee-eet? Dan kunnen wij hier rekening mee houden.

Je opgegeven keuze(s) kun je tot en met 8 december wijzigen. Na deze datum is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.

*Je gegevens zullen tot uiterlijk een week na het event bewaard worden. Hierna zullen ze worden verwijderd.

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren