DIRECT TOEPASBARE AI IN KLANTCONTACT

In deze tweede editie van Customer on Air spreken specialisten met klanten die al gebruik maken van AI en mensen die geinteresseerd zijn hoe ze ook efficient gebruik kunnen maken van deze handige tools.

We nemen je mee in de wereld van slimme automatisering en laten zien hoe je direct een automatiseringsslag kunt maken in jouw klantreizen. Tijdens het event krijg je praktische tools en inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt. Of je nu wilt starten met AI, zoals chatbots of geavanceerde data-analyse, of je bestaande processen verder wilt optimaliseren, dit is hét moment om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

Daarnaast spreken we met ervaringsdeskundigen uit onze branche. Hoe heeft die automatisering plaatsgevonden en hoe kunnen tools als AWS-connect en VAVOX jouw huidige klantcontactprocessen ondersteunen en versterken?

Van efficiëntere workflows tot een betere klantervaring: wij laten je zien hoe AI niet alleen een toekomstbeeld is, maar een concreet voordeel kan bieden voor vandaag.

Verwacht daarbij interactieve voorbeelden, bankgesprekken en heel veel ruimte voor vragen en andere interactie.

SPREKERS

LOCATIE & BEREIKBAARHEID

ContactCare Amersfoort

ContactCare B.V.

Piet Mondriaanplein 23

3812 GZ Amersfoort

Bereikbaarheid openbaar vervoer

ContactCare is gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken. Het kantoor bevindt zich aan de achterzijde van Amersfoort Centraal.

Bereikbaarheid met auto

Direct achter het Centraal station bevindt zich een P&R. Hier zijn auto's gemakkelijk te parkeren op 2 minuten lopen van ons kantoor.

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren