Hoe kijkt Nederland naar de bouw en infra? Hoe kun jij dat gebruiken in jouw arbeidsmarktcommunicatie? En wat vraagt dat van onze landelijke campagnes?  
Op dinsdag 10 juni presenteren we, vers van de pers en exclusief voor onze leden, de resultaten van het gloednieuwe onderzoek  naar het imago van de bouw en infra en het werken in onze sector. We vergelijken de resultaten met eerdere onderzoeken, focussen op de onderlinge verschillen en overeenkomsten tussen de bouw en infra en gaan in gesprek over wat we van deze inzichten kunnen leren. 

Waarom jij erbij moet zijn? 
Of je nu werkt aan reputatie, employer branding, werving, interne communicatie of strategisch HR-beleid: dit onderzoek biedt inzichten die je direct kunt toepassen. Je krijgt cijfers, trends en heldere handvatten om jouw verhaal nóg beter te vertellen binnen én buiten je organisatie. Én de mogelijkheid om hierover van gedachten te wisselen met collega’s. 

Wat kan je verwachten? 

  • De meest recente inzichten uit ons landelijk representatief imago-onderzoek  
  • Een kans om vragen te stellen aan de onderzoekers en om jouw ideeën te delen  
  • Een panelgesprek met experts over de vertaling naar de praktijk 
  • Inspiratie én uitwisseling met vakgenoten uit de sector 

Datum: 10 juni 2025 
Locatie: Bouwend Nederland, Zoetermeer 

Kies een moment dat jou past: 

  • Ochtendprogramma: 10:00 – 12:30 uur (incl. aansluitende lunch) 
  • Middagprogramma: 13:30 – 16:00 uur (incl. voorafgaande lunch & afsluitende borrel) 

Meld je aan via de button onderaan.

Geef bij aanmelding aan of je de ochtend- of middagsessie wilt bijwonen en of je mee luncht en/of borrelt. 

Kom samen met een collega! 

Neem gerust een collega mee, hoe meer inzichten we delen, hoe sterker we staan als sector.  

Zien we jou 10 juni in Zoetermeer?