Programma
28 mei 2020
Webcast 1: Digitale ongelijkheid beslechten
Uit onderzoek van Adobe blijkt dat er sprake is van digitale ongelijkheid tussen bedrijven. Maar hoe komt het dat het ene bedrijf hierin verder is dan het andere? In deze eerste aflevering van het webcast-drieluik gaan we niet alleen in op de oorzaken van digitale ongelijkheid, maar laten we ook zien hoe eventuele interne blokkades zijn te verhelpen en wat de nieuwste trends zijn op het gebied van CX, zodat jouw bedrijf vanaf vandaag ook klaar is om in de ideale klantreis te gaan voorzien.
Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:
- Het belang van CX, ook in uitdagende tijden
- De key trends in customer experience
- De belangrijkste uitdagingen als gaat om CX
- De interne blokkades die kunnen zorgen voor digitale achterstand
- Hoe de weg vrij te maken voor de verbetering van CX binnen jouw bedrijf
Sprekers:
Maarten Bouwhuis als gespreksleider
Patrick Burggraaf namens Adobe
04 juni 2020
Webcast 2: Een gepersonaliseerde ervaring bieden
Veel gegevens hebben is belangrijk, maar ze op een goede manier duiden en gebruiken belangrijker. Hoe herken je de klant, maar erken je ook diens privacy? Wat zijn de trends in klantverwachtingen? En als deze door de actualiteit veranderen, hoe kun je daar dan snel op inspringen?
In deze tweede aflevering van ons webcast-drieluik richten we ons op het vervolmaken van je customer-datamanagement. We gaan in op bovenstaande vragen, leren je succesvolle content te analyseren en data te verrijken, bijvoorbeeld door middel van connected brand experiences. Want goede content en treffende data vormen de basis voor succesvolle, gepersonaliseerde ervaringen.
Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:
• De verwachtingen van de klant
• De pijnpunten van de klant
• Een visie op real-time experiences
• De meerwaarde en voorwaarden voor connected (brand) experiences
Sprekers:
Maarten Bouwhuis als gespreksleider
Patrick Burggraaf namens Adobe
11 juni 2021
Webcast 3: Verwachtingen overstijgen
Interacteren met de klant. Dat is een veelgehoord streven, maar veel bedrijven blijven steken op het niveau van zenden. Hoe zorg je dan wel dat een klant meer wordt dan een ontvanger? Hoe zorg je dat er respons komt, of dat je een klant zelfs activeert?
In dit derde en laatste deel van onze webcastserie over het verrijken van de customer experience zorgen we dat je leert verder te reiken dan die contentbenaderingen die de klant al van je verwacht. Nu de organisatie op CX is toegerust (na aflevering 1) en aan de voorwaarden voor echt engagement is voldaan (zoals besproken in aflevering 2), is het tijd om in actie te komen en samen met de klant elkaars verwachtingen te overstijgen.
Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:
• Het in evenwicht brengen van merk- en contextuele marketing
• Hoe de CX-reis te vervolmaken
• De (meer)waarde van AI
Sprekers:
Maarten Bouwhuis als gespreksleider
Patrick Burggraaf namens Adobe
Adobe Webcast
Registratiewebsite voor Adobe WebcastAnnemarie Postevents@adformatie.nl
Annemarie Postevents@adformatie.nlhttps://www.aanmelder.nl/117506
2020-05-28
2021-06-11
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Adobe WebcastAdobe Webcast0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Harbour Club - OostHarbour Club - OostCruquiusweg 67 1019 AT Amsterdam Nederland